Blog

Proč mít na svatbě koordinátora

Share this...
Share on Facebook
Facebook

Svatební koordinátor, nebo spíše typicky koordinátorka, to je osoba, která na svatbě není vidět, ale přesto je jednou z hlavních osob na svatbě.

Hlavním údělem svatební koordinátorky na svatbě je zajištění hladkého průběhu svatby. Přesná náplň její práce se může lišit dle konkrétní svatby a požadavků ženicha a nevěsty. Pojďme se podívat na nejčastější činnosti, kterými se koordinátorka na svatbě zabývá.

Svatební koordinátorka zajišťuje, aby se svatba odehrála podle představ ženicha a nevěsty. Má na starost přípravy svatby, často také rozlučky se svobodou. Je zodpovědná za svatební program a jeho dodržování. Na svatbě kromě novomanželů pomáhá také svatebčanům. Koordinátorka se někdy může na svatbě ujmout role moderátorky, kdy můžeme moderovat některé hry, či svatební tombolu.

Co přinese svatební koordinátorka na svatbu právě mně?

Svatbu si užijete, nervy a stres totiž předáváte na bedra koordinátorky. Šetříte čas, který byste strávili s dodavateli jídla, květin, dortu a dalšího. Šetříte peníze, protože koordinátorka má s dodavateli vyjednané lepší ceny a současně máte jistotu, že koordinátorka má všechny tyto dodavatele ověřené a vyzkoušené na jiných svatbách. Výhodné je i to, že se koordinátorka zná se svatebním DJ nebo moderátorem, jsou sehraní a vyřeší tak společně problémy, kterých si svatebčané ani nestihnou všimnout.

Potřebuji vůbec svatební koordinátorku?

Odpověď na tuto otázku je samozřejmě na každém z Vás. Situací, kdy je vhodné mít na svatbě profesionální svatební koordinátorku je mnoho. Patří mezi ně bezpochyby velké svatby nebo budoucí manželé, kteří nemají čas nebo chuť se svatební přípravám zcela věnovat. Samozřejmě pokud plánujete svatbu pouze se svědky nebo máte šikovnou svědkyni či sestru, která se role koordinátorky ujme, není třeba hledat profesionální svatební koordinátorku. Nezapomínejte ale na to, že Vaši nejbližší, přátelé a rodina, by si měli svatební den užívat s Vámi, a to bez zbytečného stresu navíc.

Kterou koordinátorku si mám vybrat?

Vaše svatební koordinátorka pro Vás musí být především příjemným člověkem. Bude na svatbě ve styku s Vašimi nejbližšími, proto musí být milá a komunikativní. Důležité jsou rovněž zkušenosti ostatních nevěst. Chtějte vidět pořádané svatby, ať víte, zda to, co koordinátorka přichystala odpovídá i Vašim představám. Podstatná je také cena. Nebojte se zeptat. Každá koordinátorka má svůj ceník počínaje pouhými konzultacemi, konče organizací celé svatby. U koordinátorky Vám doporučujeme zjišťovat také, zda pracuje sama nebo spolupracuje s někým další. Může se totiž stát, že Vám koordinátorka před svatbou onemocní a nastane problém, ke kterému ale vůbec nemusí dojít, pokud má koordinátorka šikovnou kolegyni.

Doporučujeme Vám si Vámi zvolenou svatební koordinátorku nejprve najít na internetu, poté si s ní domluvit osobní schůzku, seznámit se a probrat základní věci. Dále, pokud se pro ní rozhodnete, si nastavíte vzájemná pravidla. Můžete vybírat věci společně, případně jen schvalovat výběr koordinátorky.

Netrapte se zbytečně svatebními přípravami, vyzkoušejte Zuzku a Karolínu z F&H Wedding, jsou tady pro Vás, připravené Vám se vším pomoci.

Share

No Comments

Leave a reply